Tisdags morgon

Vaknade då Linnea kom hit efter jobbet, och sen slog hon igång tvn i vardagsrummet och då orkade jag inte ligga kvar i sängen nå mer. Så vi hittade en film som var bra tidsfördriv 9 på morgonen, den hette nog Vilddjuren, eller något liknande. Linnea somnade, jag låg och skrattade till den och Doris låg och tittade helt imponerande på alla djur som rörde sig på bilden.

Tror jag ska gå och lägga mig i soffan med henne nu, skulle behöva lite vila eftersom Doris har varit vaken på tok för många gånger i natt. Då hon går omkring i sängen och håller på att snarka resulterar det i att jag vaknar hela tiden :P Har för mig att Linnea jobbar natt inatt också, men då ska jag trötta ut Doris massor innan vi går och sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0