Tisdags kväll

Sitter hos Anna nu och tänkte passa på att uppdatera lite nu då hon och Malin är ute och röker. Mamma var iaf gladare idag, fick ta bilen :P haha, hon sa att hon är ju inte långsint så. Har även hunnit vara och köpa en julklapp till henne från pappa och sen begav jag mig hit.

Imorgon blir det nog kanske jobb, dom hade ringt idag men då sov jag så jag svarade inte, måste nog ringa tillbaka till dom om dom inte hinner före. Sen på torsdag kväll eller fredag dag ska jag och Susanne träffas och byta lite julklappar och hon ska klippa mig. Sen på lördag beger jag ju då mig till sthlm :) Känns som att jag har fullt upp den här veckan också, som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0