Telefonsamtal

Blev inte alls så att jag gick och såg tv, tittade på internet och det började ingen film och sen efter det fastnade jag här,  har fixat lite musik och sånt, men nu ska jag faktiskt gå då jag har skrivit klart det här :P

Imorse fick jag ett samtal av Sanna Ö, då jag svarade trodde jag hon var på gränsen till att börja storgråta, men det visade sig (som tur var) att hon bara var stressad och trött eftersom hon försovit sig. Sen var hon ju ute i halkan också och vädret som är just nu, halka, blött och jävligt, kan väl iofs få vem som helst att gråta. Det är mindre än en vecka kvar till jul och vi har haft tur som haft så mycket snö före, men nu börjar allt regna och tina bort, det är inte bra!

Jag ska ju visserligen ha en grön gräsmatta utanför fönstret så jag skulle gärna ha halka och blötsnö på min jul.
Nu vet jag ju inte om dom har en grön gräsmatta där, kanske var att ta i, men ni förstår nog vad jag menar ändå.


Haha, och föresten.. jag lästen på aftonbladets hemsida idag att det är några som döpt sitt barn till Adolf Hitler, och nu så vägrar matvaruaffären att göra en tårta med hans namn på. Föräldrarna säger att dom inte är rasistiska och alla de svastikor som finns på husets väggar, kuddar, jackor, kylskåp och på familjens bil ser de som symboler för fred och balans.

Stackars barnet, han kommer inte ha det lätt då han blir äldre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0