Stockholm

Vi kom fram till kvart över 7, halv 8 nån gång, resan gick bra men tyvärr lyckades jag inte sova så mycket. Somnade först kvart i 1 till kvart i 2, sen somnade jag om 2 till 3, sen sov jag ett litet tag i slutet också. Linnea och Doris har däremot sovit hela resan förutom då vi stannade i Docksta för att rasta Doris och köpa lite kaffe och så, och dom var även vakna då vi var in och åt i Gävle, annars har dom sovit :P

Då vi kom in på deras kvarter möttes vi av världens finaste hus, det är som fyra olika våningar. Först kommer man in i hallen och så, sen tar man trappen upp där dom har ett vardagsrum för barnen med toa och förråd, sen tar man en trapp upp till där dom har tre sovrum. Sen har dom en liten trappa upp till köket och vardagsrummet, sen kan man även ta en liten trappa upp där dom ska göra kontor. Dom har stora fönster så man har bra utsikt eftersom dom bor som på ett berg, dom har däremot inte hunnit med poolen och massa smågrejer eftersom dom flyttade in för 2 veckor sen, men det är helt sagolikt, vet då inte hur man ska hitta ett perfekt hus att bo i efter man sett deras. Hade nog tänkt lägga in nå bilder sen på det så ni kanske kan förstå lite.

Sen bjöd dom på lite vin, öl mm, men det blev inte att dricka så mycket ikväll för min del. Sov så lite natten mot idag och det var så oskönt i bilen så jag är grymt trött, och det blev inte bättre av ölen, och verkligen inte efter lill-Linnea satt och höll på i mitt hår. Så nu har jag lagt mig i husvagnen och ska starta en film, kommer förmodligen inte orka se klart hela men det finns ju mer dagar.

Imorgon blir det nog att fara och shoppa litegranna, men får väl se om det blir att fara till det nya köpcentrumet eller om det blir att fara in till NK och allt där dom julpyntar så fint, eller något helt annat.

Tyvärr så måste jag ju vara lite ledsen över att det är gräsmattor framma här, inte minsta lilla snöhögen finns. Men imorgon efter dom köpt granen och pyntat den och vi lagt in alla julklappar så kommer nog julstämmningen tillbaka :) Men godnatt alla, och jag hoppas du får en superbra kväll ikväll Sanna Ö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0