Söndags kväll

Blev inge film imorse, pappa kom och släppte in Doris i husvagnen och hon hoppade upp och somnade bredvid mig så jag beslöt mig för att sova ett tag också.

Vid 11 ringde pappa och frågade om jag skulle med till Farsta och självklart tackade jag ja, så det blev vi 2 och Linnea som for. Vi var först in på Dressman och köpte nå kläder åt pappa, sen köpte han ännu mer julklappar åt mamma, så nu har hon väl 4 från han och dom ska inte ens köpa till varandra :P Efter det for vi tillbaka hit och då fick vi veta hur våra planer såg ut fram till Onsdag och idag var det fritt så jag och Linnea bestämde oss för att fara till Nacka där dom byggt ett nytt köpcentrum. Jag hittade min nyårsklänning men annars köpte vi inget mer.

Då vi kom tillbaka for vi och hämtade mat från Pizza hut, och det är ju så grymt gott där. Tror det är mycket för att man aldrig äter där annars :P

Imorgon ska vi då in till centrum och shoppa, kolla lite hur dom julpyntat på NK och där dom nu har så mycket. På kvällen ska vi äta på Thank God It's Friday och annars vet jag inte om vi hinner så mycket mer.

Sen på tisdag blir det en IKEAdag, och på kvällen blir det väl inte så mycket mer, vet väl iofs inte vad karlarna ska göra på tisdag, vet inte heller om jag orkar följa till IKEA.

På onsdag är det ju då julafton, men det vet ni väl redan ;)

Nu ska jag vila ett tag, sen ska vi kanske basta ikväll, tyckte jag hörde att dom pratade om det tidigare, och om vi gör det lär det ju bli en tidig kväll :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0