Söndag

Idag då jag vaknade for jag och pappa och hämtade bilen som jag glömde i långnäs på fredagen ;) Satt där ett tag medans bilen blev varm och sen for jag hem och somnade om till halv 3. Nu ska jag fara och hämta Dennis på nolia. Fick höra att matchen skulle sluta halv 3 men jag vet inte längre eftersom jag inte fått något sms av han än, men jag tänkte att jag far dit nu ändå och ser så det då it har hänt nå, det kan ju ha blivit förlängning eller något. Sen blir det då att laga middag och ikväll blir det nog att se film ?

Fick även ett förslag idag om att vi skulle öppna alla julklappar på fredag eller någon dag eftersom att dom andra som vi ska fira med i stockholm ska inte ge varandra något, dom ska bara ge barnen så vi funderade på det, men pappa ville så gärna ha sin på julafton så det blir att öppna dom då ändå :P Men nu ska jag bege mig, tror bilen har hunnit bli lite varm iaf :) Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0