Söndag

Vaknade klockan 7 av att Sven råkade sparka i husvagnen då dom kom hit, och Doris flög typ upp för hon blev nog lite rädd. Vi har haft det så mysigt inatt, det började med att jag somnade och hon sov på golvet, sen mitt i natten blev hon väl ensammen eller nå så då hoppade hon upp till mig, blev lite trångt men jag sov gott med lite värme från henne :)
Har även hunnit vara ut med hon och allt eftersom att ägarna bara sover :P

Vi åt nyss frukost och efter det gick jag ner till husvagnen igen och nu ligger jag här och är trött och fryser lite så jag ska snart starta andra halvan av filmen jag började se igår och krypa in under täcket. En glad överraskning igår var ju att Vin Diesel var med i filmen jag startade, älskar att se filmer med han.

Fick även ett väldigt oväntat sms inatt, blev som lite chockad då jag läste det, men framförallt blev jag glad. Väldigt glad.

 Nu väntar filmen sen måste jag väl kanske gå och duscha och göra mig klar för våran första dag i sthlm. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0