Sömn

Jag somnade nästan direkt jag la mig i sängen, så trött var jag. Sen hann mamma ringa och väcka mig men ja kommer inte ihåg vad hon sa och sen somnade jag om igen :)

Idag var hon nog världens bästa mamma, (Det är hon ju iofs alltid) men hon kom hem med en chokladkalender åt mig, och jag hade inte ens sagt något åt henne. Så nästan det första jag gjorde var att ringa Linnea och retas lite för vi hade pratat idag om att ingen av oss hade fått någon :P
Sen så klämde iaf mamma ur sig vad dom ska ge åt min brorson i julklapp, och han satt ribban gode så högt för vad jag borde få. För normalt borde väl ens riktiga barn få iaf lika mycket, eller hur? Den här julen blir nog en bra jul ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0