Snart färdig

Har snart packat ner allt, det enda som jag inte har packat ner är typ tandborsten, och den ska jag ju ha både ikväll och imorgon innan vi far så det går ju inte. Sen har jag inte packat ner duschtvålen och den ska jag ju ha nu då jag duschar så det går ju inte heller, sen typ en kudde. Var nog nå mer också men det har jag då glömt nu.
Måste ju även gå och hämta in snowboarden från bodan och ta upp skorna från källaren, måste även kolla om mina gamla glasögon är hemma om jag skulle behöva dom då jag åker, men annars är jag klar :)

Ska ducha nu och sen blir det väl inte så mycket mer ikväll, kanske läser ut boken.

Har ju även varit och tittat på en dator ikväll och det blir nog så att jag köper den, ska fundera lite nu undertiden jag är borta men den verkade ju bra, och sen om jag köper den så skulle Leon flytta över allt från min gamla dator till den plus installera alla program jag skulle ha så det blir nog bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0