Sängen väntar

Kvällen spenderades i lillpite med Anna, Dl, Ev, Tom, Rebbi, Johan och Öhman. Vi körde lite mörkerkurra och det var lite läskigt eftersom jag nästan aldrig varit i Johans hus förut men ja behövde aldrig leta så det gick bra ändå :P
Efter det såg vi lite tv, spelade lite och bara tog det lugnt. Har nyss kommit hem och nu ska jag ta bort sminket, borsta tänderna och sen lägga mig i sängen och fortsätta med boken, men jag kommer nog slockna gode fort för jag är trött, men ja måste ändå läsa lite.

Imorgon måste jag nog börja planera vad jag ska ha med mig för mat och så till kåbdalis, kanske även börjar packa ner täckisarna och sånt som jag inte ska använda nå före. Jag skulle så gärna vela ha med skotern dit bort men det känns samtidigt onödigt så vi får väl se hur det blir, Hortan är då iaf sugen, och Sanna ;) God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0