Rocky Road

Det var det vi bakade, plus pepparkakor. Våra rocky road såg kanske inte riktigt ut som på Leilas bild, men vad skulle se lika dant ut som något hon gjort? Men goda var dom iaf, man fick i sig en hel del socker, det kan jag lova. Sen så blev min andra plåt med pepparkakor inte riktigt helt gräddade, men den första blev ju så jag är nöjd. Plus att jag lyckades utan att he sönder dom då jag skulle flytta dom till plåten. Tror det var första gången ;)

Nu ska jag gå och lägga mig, ska ju faktiskt in till stan 8 och vara hundvakt. Det kommer alltså sluta med att jag far dit, hon blir glad för att jag kommer och sen kommer vi båda slockna i sängen igen :P Sen lär vi ju sova till typ 12, och efter det är det nog inte så länge kvar innan Linnea kommer ut. Det är synd att Dorkan är så förkyld så man inte kan ta en längre promenad med hon, men om vädret är som det varit idag överlever jag nog ;)

Just nu har jag fullproppat schema hela veckan, och det känns jobbigt, men det är samtidigt skönt att ha något att göra. Men jag skulle vela ha en dag då jag bara fick göra ingenting, och nu måste jag vänta ända tills på söndag innan den dagen kommer, om det ens blir en lugn söndag..

Aja, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0