Måndag

Igår då pappa och Doris lagt sig i sängen tog det inte länge innan hon hoppade ner från deras och kom och sov med mig istället. Det är ju mysigt att hon kommer men man hinner ju vakna några gånger av att hon rör sig mitt i natten, men annars så sov vi till halv 9 :)

Gick ut med hon först, sen gick jag upp och åt frukost och sen väntade duschen. Tyvärr så fattade jag inte hur man slog igång duschen som var ovanför en, för dom har som två, en som sitter på en slang som man kan hålla i, och en som sitter nästan i taket. Men hur som helst så fick jag köra med den man kan hålla själv och det var lite jobbigt för det kom inte så mycket vatten ur den, men hur jag än försökte så fick jag inte igång den andra. Sen då jag duschat klart och skulle vrida av den så fick jag mig en kalldusch av den i taket, för man ska vrida åt andra hållet för att få igång den så då jag skulle vrida av den första så vred jag för långt och den andra startade, och det var iskallt vatten som legat kvar i rören som kom då :P

Nu ska jag nog sminka mig och göra mig klar, vi ska väl till stan på typ en timme, sen hörde jag rykten om att det skulle bli pubrunda ikväll ? Vem vet,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0