Måndag

Tog sovmorgon idag, sen kom Linnea och Doris hit på eftermiddagen sen for Linnea och jobbade. Jag och Doris har just varit ut och jag tror inte det finns nån hund som tycker det är roligare att leka i snödrivorna än Doris :P Hon blev helt galen då vi var och busade på gården och ville absolut inte komma in så jag fick lura in hon med bollen, tror inte hon blev så nöjd då.

Tack Sanna för att du förstörde min glädje över att Gossip skulle komma ut imorgon :P Nu är det dock bara fyra dagar till fredag, och du vet vad som väntar då ;)

Jag förstår inte det roliga i det där, men om du tycker det var kul så var det ju bra för dig :P

Nu ska jag gå och mysa med Doris i soffan framför tvn, hoppas bara det är något bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0