Målat

Som svar på din fråga Linnea så har jag varit och hjälpt Susanne med att måla väggar.

Men ja tror inte jag behöver dit något mer, tror hon skulle göra resten själv. Hon hade iofs klarat det här också själv, tror hon bara ville ha sällskap :P Det gick rätt så fort, men ja var lagomt nöjd då jag fick pilla bakom rören och lyckades måla på dom hela tiden. Sen fick jag även ett väldigt bra knep mot min mun. Man ska ta en magnesyl och en alvedon, det skulle göra susen, och förhoppningsvis gör det de. Det är så svårt då det är just i munnen, för ingenting hjälper. Har även tagit min penicillin tablett, så imorgon kanske det har börjat släppa lite. Får hoppas att det känns lite bättre då jag vaknar.

Nu ska jag dock gå och borsta tänderna och medans jag väntar på att få skölja med hexident så ska jag nog duscha så jag får upp lite värme.

Har ju även glömt berätta att då jag gick upp till Linnea idag för att hälsa på henne och Doris så blev ju då Doris överlycklig och ville vara överallt och pussa på mig så hon knockade mig med nosen just där jag har ont. Fy fan. Och stackars hon som är förkyld :/ Eller så är det kennelsjukan som går nu, då blir dom också snuviga och hostar lite.

Imorgon blir det att fara till stan och shoppa julklappar med Linnea, jag längtar :)


Fick höra en jätte trevlig sak idag, var egentligen ingen komplimang för det kom som bara mitt i ett samtal men det var sånna där ord som man blir varm i hela kroppen av att höra utan att den andra personen som säger det vet om det. Det gjorde nog min dag idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0