Lugn lördag

For och jobbade 5, och jag tyckte som ändå att det värsta med mitt illamående hade gått över men då jag kom dit kom det tillbaka. Det var inte alls kul att stå där och vara trevlig med folk och röra på sig, men jag klarade mig. Mår fortfarande inte helt bra än men det mesta har ändå släppt.
Efter jobbet for jag hem och tog det lugnt, åt för första gången på hela dagen och såg stjärnor på is. Markus vann ju och jag älskar det :D Synd bara att Robin åkte ut ur idol igår, vart är felet? Alice skulle ju åka..

Klockan 11 for jag till Clas där var bland annat Anna, Rebbi, Jessica, Petrus var och några tilll. Vi spelade lite biljard, först vann jag över Rebbi för hon sköt ner svarta bollen, men vi bestämde oss för att fortsätta ändå för vi hade just börjat då, sen sköt hon ner den 2 gånger till :P Sen spelade vi i par, jag och Rebbi mot Öhman och Jimmy och självklart vann ju jag och Rebbi. Vi for in till stan en snabbis men där var det inte så kul så vi beslutade oss för att fara hem. Skulle vilja gå och lägga mig nu men jag ska fara och vara chaffis sen väntar sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0