Lördag

Gårdagen spenderades i nyktert tillstånd med Anna. Först kom hon och hämtade upp mig här och vi for till Dl och såg idol, men han började dricka då Öhman kom så då for vi. Först for vi och tittade på slutet av idol, sen hann vi även med att äta lite piggelin. Resten av kvällen körde vi typ bara runt, träffade lite folk, och for och snodde is på max :P

Kom hem kring 3 någon gång och sen for jag och hämtade Ante och Erik som befann sig i stan, dom var fulla, men väldigt söta. Dom fick mig att vända bara för att dom skulle på 7eleven och köpa en drick yoghurt till mig eftersom det tar så länge att äta allt annat :P Sen bad jag även Ante ta en mugg med is från max då jag hämtade dom, och han var ju snäll att fylla den med cola också, tyvärr så ville jag ju bara ha isen ;P Men det var ju tanken som räknades.

Somnade väl kring halv 4, och steg upp 1 för då var det lunch, annars hade jag lätt legat kvar längre.Pappa frågade mig om det fastnade nå korvbitar i piercingen, haha, men inte det inte. Går bara segt då man tar så små tuggor :P Däremot så far det ju in mat i hålet där tanden varit, och det är inte bra alls.. fick stå med en tandpetare och peta där, så då började jag ju självklart blöda också, förstår inte varför dom har sytt ihop det sådär konstigt. Kan ju inte vara meningen att det ska fara in mat där så jag måste peta ut det, eller fara in så att dom får skölja hela tiden. Måste nog ta mig ett snack med dom.

Ikväll var det tänkt att vi skulle ut och köra skoter och grilla, men jag får se hur det blir med den saken. Jag kunde då inte hämta min eftersom släpet är i umeå, men skit samma :P

Nu ska jag gå från datorn, har inget mer vettigt att skriva.. inte för att det där blev så mycket vettigt heller :P  Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0