Lördag

Jag och mamma for in till stan idag, det var på tok för mycke folk för att jag skulle orka titta på nå. Så fort jag kom in i en affär tittade jag bara runt om jag skulle se något direkt, men ja orkade inte titta vad som hängde på alla galjar. Men däremot på hm köpte jag lite underkläder, det blev 2 bhar och 3 trosor. Sen gick vi och åt och sen for vi hem.

Fick även en ide om att jag ska köpa en laptop, så jag ringde Leon och han ska kolla upp vad det finns för några bra och sådär i min prisklass och sen ska han höra av sig imorgon med lite tips och ideer.

Så nu ska jag gå och städa lite i mitt rum eftersom jag ska he ut skrivbordet om jag köper en laptop, ska även byta en byrå med mamma så jag får en vit istället för den fula träfärgade jag har :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0