Kvällen

Det var väldigt hektiskt på jobbet i slutet, och man kan inte vara överallt på samma gång, men vissa kärringar verkar ju inte förstå det. Står bara och gapar och tror att det ska gå fortare, men det gör det då verkligen inte för dom, för då hoppar man över dom ;)

Jag är helt slut eftersom det var typ 1000 jackor där som skulle hängas ut på typ 10 min, men det är bara att samla ny kraft och baka nu. Det ska bli kul eftersom jag älskar att baka, synd bara att ingen i min familj någonsin äter upp det, så jag älskar då andra vill att jag ska baka åt dom :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej avboka inte där, men vette fan hur man ska avboka om de är dagen före? Ska ringa dit i morgon och fråga!

2008-12-10 @ 21:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0