Kvällen

For hem från Sanna kring 9, då var jag sjukt trött, och jag kände att om jag skulle orka packa och allt var det nödvändigt att åka hem då. Nu har jag packat klart allt, förutom nå sockar som jag har i tvättmaskinen, och tandborsten då såklart, men den ska jag ju använda på morgonen så :)
Tror jag ska lägga mig i sängen nu och sova, det ska blir så grymt skönt. Men måste slå in ett paket före såfort mamma gått och lagt sig så hon inte ser mig :P

Föresten, jag har ju bytt stav idag då jag var hos Sanna. Jag är dock lite tveksam, för det första så ska man ju vänta 2-3 veckor innan man byter och idag har jag haft mitt hål i en vecka och böt ändå, men det gick fan inte att ha den långa, den skavde och var ivägen. Sen så för det andra så kändes den lite kort då jag stoppade dit den, båda kulorna sitter ju som mot tungan, kanske ändå skulle ha haft en som är 14 ? Hur som helst så har jag ätit lite is för säkerhetens skull så den inte sväller, men det lär jag ju märka imorgon på morgonen, men har jag klarat mig hittills så borde det nog vara lugnt. Sen så skulle även Linnea ta med en som är 16 så jag kan ju alltid byta till den där borta, är ju ändå 4mm bättre än 20 :)

En sak som är väldigt tråkigt är att jag missar Sannas 18års fest imorgon, men dom får det säkert roligt ändå :) Sen så får hon ju äntligen gå ut med sitt riktiga leg, helt ärligt, efter 12 slaget, det har jag sett fram emot :)

Men nu väntar sängen, jag hör hur den ropar på mig ;) God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0