Kvällen

Det gick verkligen inte bra för mig, efter jag vaknat och var påväg till jobbet så började jag må illa så jag for bara dit och sa att jag skulle fara hem igen eftersom jag mådde illa, och eftersom jag vet att det går magsjuka då min kära vän har haft det så kände jag verkligen inte för att vara där bland 1000 pers. Dom ville ju såklart också att jag skulle fara hem ;)
Vilade ett tag då jag kom hem och det började bli lite bättre, nu har jag fått i mig lite mat men nu väntar sängen igen. Imorgon får vi väl se vad det blir, fest eller inte ?

Kommentarer
Postat av: Garbomannen

Jag håller helt med dig! =) Stämningen är speciell och mysig, precis som julen! =)

2008-12-11 @ 22:29:16
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0