Klippning

Susanne kom vid 8, och då satt jag, hon och mamma bara och surrade och fikade lite. Sen klippte hon ju då mig och jag blev så nöjd. Visserligen toppade hon ju bara mig men det känns mycket fräschare även fast man bara toppar sig, fast jag tror ändå hon tog ganska mycket i luggen men det blev väldigt bra :)

Blev inge julklappsbyte, eller jag skickade hennes med henne men jag ska förbi och hämta mina imorgon eftersom hon glömde dom :P

Hon for vid halv 11 och sen dess har jag sett Hells Kitchen, hörde att pausen blev slut nu så nu måste jag tillbaka till tvn, är ju finalprogrammet nu :)

Imorgon har jag fullt schema. Klockan 8 ska jag åka till Ida, sen ska vi bland annat på Lindbloms och sen ska jag även köpa en ny stav och vi ska göra lite ärenden, ska bland annat titta på en julklapp åt mamma från pappa, jag blir ofta skickad att göra sånna ärenden av han. :P Efter det ska vi förbi till mig och ta det lugnt och prata ikapp om hennes resa och allt som hände här medans hon var borta, vilket inte är mycket.

På kvällen ska jag då till Sanna då hon ska bjuda på fika och hon ska få sina presenter, sen ska jag då även och hämta mina. Men nu väntar tvn, sen sägen så jag orkar upp imorgon, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0