Julklappar

Idag var jag då på stan med Linnea och Hanna, och tro det eller ej, men jag har köpt alla julklappar klart. Normalt brukar jag ju vara ute i sista sekunden eftersom jag inte brukar veta vad jag ska köpa, men iår har det gått hur bra som helst.
Det enda jag glömde köpa var en julstjärna, jag ska få en ny av mamma som jag ska ha i fönstret för alla våra är gamla och fula :P

Nu ska jag lägga mig och vila och vänta på att penicillinet ska börja hjälpa. Blir att fara dit imorgon igen om det inte har släppt. Övervägde nästan att fara till sjukan och tvinga dom att söva mig tills det gått över, eller så dricka all sprit i huset tills jag slocknade. Sen så skulle även Linnea ställa upp att slå mig i huvudet med något hårt så jag sen skulle vakna upp på sjukhuset för då skulle det blir 3 flugor i en smäll. Jag skulle få smärtlindring, jag skulle ha fått sova ett tag och jag skulle ha något annat att tänka på :P Det blev däremot inget av dom tre alternativen.

Ikväll får jag se om det blir att hitta på något med Anna, får se hur jag känner mig efter jag vaknat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0