Julboll

Idag kom mamma med en julboll och frågade om jag ville ha den i fönstret, och eftersom den var fin så tackade jag självklart ja. Jag har ju inte hunnit titta på nån julstjärna än, känns som att det är så mycket annat att göra, men nu har jag ju bollen så jag är nöjd :D Kommer bara glömma bort att stoppa i den varje morgon.

Nu ska jag lägga mig i sängen med vetekudden och läsa boken jag började läsa imorse. Klockan 10.31 på morgonen i Khao Lak. Har som fått för mig att den ska vara bra, och jag hittade den hos Linnea så då började var jag som tvungen att börja läsa den :P

Imorgon blir det stan, ska köpa present åt Sanna ;) Det ska bli så kul när hon får den, måste dock ge den i förskott eftersom jag är borta den 21 :/ Kan ju tyvärr inte stanna.

Sen klockan 5 bär det av till jobbet, och då jag slutar klockan 8 ska jag hem och baka massor.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är söt! Den boken är hur bra som helst. När man har börat kan man INTE sluta!:P

2008-12-10 @ 11:25:51
URL: http://sannaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0