Julafton

Blev ingen uppdatering igår, jag hade fullt upp. Jag skulle då skjutsa mamma till IKEA, sen hämta hon där så hon fick hem alla grejer, men det var ganska mycket trafik och lite krånglig väg så jag orkade inte köra tillbaka och sen fara och hämta hon igen, så jag stannade :) Först gick vi och åt lunch på Pizza Hut, sen styrde vi mot IKEA. Vi gick och strosade och bara tog det lugnt, köpte lite grejer men det blev ändå inte så mycket, men jag fick mig iaf ett par gardiner, sen kommer jag inte ihåg vad jag mer fick :P Måste ju även tillägga att deras IKEA på kungens kurva är ju så mycket bättre än i haparanda.

Efter det for vi förbi farsta centrum och mamma sprang in på systemet, och det var visst lite folk på parkeringen där, jag ville typ dö men jag klarade det bra ändå utan att krocka :)

Sen då vi kom tillbaka hit kom jag på att vi glömt köpa bingo lotter så då var det bara att fara på kiosken. Sen på kvällen spelade vi ju då, och jag vann då iaf en ny bingo lott, då kanske jag måste spela nästa vecka ;)

Igår gjorde jag och mamma även upp om en julklapp, eftersom jag låg lite efter för hon hittade så mycket åt Niklas på måndagen, så då fick jag ju då allt från IKEA, men det hade jag iofs redan fått :P sen fick jag cider och sen ska hon betala liftkortet eller liknande då vi far till kåbdalis, vet ju inte om vi ska åka men något blir det iaf :)
Sen idag har jag fått en kudde som man har då man badar på kanten, som är som ett hjärta, ni förstår?=)

Nu ska jag gå och duscha, vi är ju ändå 11 pers som ska duscha i huset så det är väl dags att börja nu :) God jul på er alla, hoppas ni har en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0