Hur kunde jag glömma det ?

Igår for pappa och hämtade hem min älskling, hur kunde jag glömma berätta att nu står båda våra skotrar på gården? Jag är så jävla sugen på att köra så jag skulle kunna köra runt runt på min gård, men det ska jag inte.

Ska iaf och handla lite nu, sen ska jag på öb och titta om dom har nå kul till nyår, typ hattar eller nå. Sen ska jag förbi mammas jobb och titta på ett litet databord jag skulle få ta eftersom jag ska snöra ut mitt stora skrivbord, som visserligen inte heller är så stort, men det här blir nog bättre :)
Efter mamma slutat jobba ska jag fara förbi Malin och Leon och titta på en dator, får väl se hur det blir med den eftersom det tydligen var danskt tangentbord på den, men det var bara två knappar som var annorlunda. Men jag känner ändå att det är mycket, men får väl se sen då han visar den :)

Efter det blir det väl att träffas och diskutera vilka bilar vi ska ta imorgon, och sen är det bara att packa och sova :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0