Halkigt

Kom hem från Anna för en timme sen, såg lite insider och nu sitter jag här. Ska snart gå och duscha och sen väntar sängen. Det är så grymt halkigt ute nu, på vissa ställen glider bilen bara då man bromsar, och ABS-bromsarna jobbar för fullt men inte hjälpte det. Men jag körde försiktigt eftersom jag inte ville hamna i diket.
Dock så var det en som hade kört ner i diket i böle, men det var ju då folk som hjälpte hon och hon stod utanför bilen så hon verkade ha klarat sig bra.

Imorgon ska jag in till stan för jag och Linnea ska julpyssla tills hon ska på jobbet. Det ska faktiskt bli riktigt roligt. Måste även gå och titta på en julstjärna, men ja kommer säkert inte göra det ändå :P

Jag har ju glömt att berätta att jag har skaffat mig ett eget uppslagsverk i form av en männsika, och hon heter då Ida Rankvist. Det bara att ringa hon då man funderar på något, hon hade så smarta tips idag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0