Fredag kväll

Kom hem kring halv 10, då hade vi åkt bil i ca 12 timmar.

Vi började resan från stockholm 09.37. Vi åkte ett tag, sen stannade vi och köpte kaffe och dricka, sen åkte vi en bit till, ungefär till 12 - 1, och då stannade vi och åt. Sen körde vi en bit till, och ett tag efter högakustenbron blev det kisspaus, om jag inte kommer ihåg fel ? Efter det blev det inga mer stopp förens Umeå.

Vi kom fram, packade över allt till mammas bil, lämnade pappa där och sen påbörjade vi färden med dom 22 milen som var kvar. Först stannade vi och tankade och köpte lite godis i Umeå, sen stannade vi inget mer. Jag tror alla hade grymt mycke hemlängtan, i alla fall jag. Nu ska jag nog gå och duscha sen ska jag höra med mamma om vi kan sätta upp mina nya gardiner, men det blir nog inte ikväll. Ska även försöka hinna renbädda, och om Anna och dom inte är ute och kör skoter så länge så ska jag nog fara förbi dom också, men nu ska jag lämna datorn och ta en välbehövlig dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0