Fredag

Då jag kom hem till Ida sov hon fortfarande så jag väckte hon, men det tyckte hon inte om :P Sen satt jag där och såg lite tv och kände mig taggad på att fara till Lindbloms medans hon gjorde sig klar, sen åt vi frukost tillsammans, för jag orkade inte äta då jag var hemma. Vi kom dit 10 och då var kön väldigt lång, men sen då dom hade första insläppen så tog vi oss en bit fram. Efter ett tag kom Anna, Jessica och Malin och stod och frös med oss i kön.
Man borde verkligen ha varit där tidigare så man fick komma in från början så man för det första slapp stå ute i kylan, och sen så hade det ju inte varit fullt där inne. Vi stod iaf ute i ca 50 min, jag kom in och han som jobbade där lurade på mig ett par glasögon, jag kände mig lite stressad och ville inte vara kvar för det var för mycket folk, så jag tog dom första han rekomenderade och han fick mig även att köpa ett extra glas som inte var speglat. Kan ju då vara bra att ha då .. vad sa han egentligen ? Det är då helt glömt nu, var kanske nå med dimma eller mörker.. men hur som helst :P Ett par glasögon och ett par extra glas blev det iallafall.

Jag tror jag har fått lite av pappas shoppinghumör i lägen där det är mycket folk, då tar jag det första bästa för att få komma därifrån :P

Kön där inne tog ju dock också en jävla tid, stod väl i kön i minst 30 min, men jag hade tur och fick tränga mig lite ;) Men nu har jag dom, plus mina gamla som det är en limfläck på. Dom går ju att använda eftersom jag har använt dom i två år med den där fläcken, man märker den ju knappt, men jag kände att jag ville passa på att köpa nya nu då det ändå var rea. Flörtade även med pappa, ska se vad mamma säger också, var ju trots allt hon som satte fläcken på dom :P

Efter det for vi till stan och lunchade med Tommy. Jag köpte en julklapp från pappa till mamma som jag måste slå in snart så jag inte glömmer det, sen gick vi även på lite andra affärer, och i slutet gick jag på reserv energin. Jag är helt slut och jag hade lätt kunnat lägga mig på gångvägen och somnat där. Men jag höll ut till slutet.
Hann ju även vara på banken och hämta nya engångskoder eftersom jag fortfarande inte fått hem några.

Nu ska jag gå och ta en pn i ca 2 timmar, sen blir det full rulle igen :) Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0