Fredag

Gick upp tidigt imorse och for till tandläkaren. Det besöket gick väldrigt fort, jag var på gränsen till att vara sen så jag var skit stressad, hann knappt sätta mig i väntrummet så hämtade Sara (tandläkarn) mig. Hon tog snabbt ut bomullstussen och kände på min kind sen fick jag fara igen. Var nog det snabbaste besöket jag gjort där, tog nog bara 2 min :P
Sen for jag hem och somnade om ett tag för att sen vakna och läsa ett sms av Anna där det stod att det blir tydligen fest ikväll med utgång. Måste alltså in till stan snart och köpa biljett, tyckte det var lite jobbigt men mamma ska ändå ha bilen om en timme så jag måste ändå in till stan då så ;P Sen blir det väl att fara till Anna efter det, eller så fort pappa kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0