Fortsättning

Kvällen avslutades med lite spel, jag lyckades till och med vinna över pappa i tvåmansvist då vi hade tagit pass, det händer typ en gång på 19 år så det här kommer jag leva länge på. Sen spelade jag, Jonas, mamma och Linnea tp med frågor från 90-talet. Eftersom att vi alltid spelar nå på julafton och jag och Jonas har som tradition att vara i samma lag så var vi det med, men jag måste nog tycka att det var han som gjort så att vi förlorade. Bland annat en fråga var vem som var rikast i Sverige 1997, jag tyckte vi skulle ta Ikea-mannen, eftersom jag inte kom på vad han hette, men han sa att han är ju inte skriven i Sverige så det kan inte vara han, sen gissade vi på någon annan, och då Linnea läste svaret vem tror ni det  var? Jo, Ingvar Kamprad, så jag hade ju rätt.

Men vissa frågor var ju lite svåra att förstå eftersom Linnea läste sergant då det stod segergest, det kan också vara en förklaring ;)

Men hur som helst så har jag ju varit vaken länge inatt, i alla fall om man jämnför med dom andra nätterna i Stockholm. Nu funderar jag på att fortsätta läsa min bok som jag började läsa på vägen hit "Att älska som en porrstjärna: en sedelärande berättelse" av Jenna Jameson, men är samtidigt ganska trött så jag somnar nog snart ändå. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0