Eftermiddagen

Måste först bara berätta att det snöade ju faktiskt idag, visserligen försvann dom så fort dom nuddade marken men man såg dom ju genom fönstret så då blev jag lite nöjd :D

Vi har öppnat alla julklappar nu, av mamma och pappa fick jag pengar och Sing it till vårat wii, det ska bli kul att se hur det funkar på ett wii, om det är lika dant som på PS. Sen fick jag lite som jag nämnt tidigare också.

Av Niklas och Linnea fick jag ett presentkort på hm på 450:-, så jag och Linnea ska nog in till Farsta imorgon och spendera lite pengar, plus att jag ska på hm och shoppa om jag hittar något.

Mormor hade skickat pengar hon med, det är som standard att få pengar av hon och dom sitter alltid väl behövligt :)

Sen så av familjen Marklund fick jag ett set med hudkräm, handkräm, kroppsglitter och duschtvål, ett smyckesträd, en necessär, ett par foppatofflor, ett locktångsset så man kan byta till olika sorters lockar, manikyr och pedikyrset, ett smyckesskrin, en sjal och en klocka med tillhörande halsband.

Nu ska jag gå in till dom andra och vara social, blir väl att spela tp ikväll också, eller prova spelet Niklas fick, får se hur det blir med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0