Brist på sömn

Igår gick jag ju då och la mig och såg klart slutet av Hell's Kitchen i min säng, sen såg jag även slutet av CSI. Efter det stängde jag tvn för det fanns inget mer intressant att se men jag var ändå inte trött så då tog jag fram min mp3 spelar och började lyssna på lugna låtar i hopp om att det skulle göra mig trött, men inte det inte. Efter 30-40 minuter gav jag upp och kom fram till att jag skulle läsa min bok istället, men jag visste att om jag började skulle jag inte kunna lägga ifrån mig den. Hade bara läst 57 sidor och jag har väntat med att fortsätta eftersom man fastnar i den.
Började iaf från sida 58 och sträckläste till 04.14, då var boken slut, efter ca 200 sidor och nån timme. Fick även sms av Linnea där vid 3 och hon hade inte heller kunnat somna, men jag tror hon lyckades sen för efter ett tag slutade hon svara :P

Då den var slut fanns det inte så mycket att göra så jag försökte somna, men det gick inte så jag började lyssna på musik igen. Var sugen på att gå upp och duscha där vid 5 men jag tänkte vara snäll och låta mamma sova till iaf halv 7, och då jag väl hade duschat klart och hon var uppe tyckte hon att jag kunde ju ändå ha gått upp 6 om jag ville :P

Nu ska jag äta lite frukost, sen blir det att fara till Ida och sen väntar lite ärenden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0