Bowling

Idag for jag, Erik, Ante och Anna och bowlade på skeppet. Det var min jätte smarta ide, som förövrigt inte var så bra. Jag är sämst på att bowla. Men hur som helst, då vi kom dit tjugo i 9 sa dom att dom egentligen stängde 9, men det var en kille där, vet inte om han jobbar där annars? men han jobbade inte ikväll som sa att dom skulle vara där längre, och han slog in oss på en bana och sa till hon i kassan att bara ta betalt för en halvtimme, som förövrigt blev 25 kronor per person, väldigt billigt :P Sen så var vi ändå och bowlade i en timme. Men sen blev vi less och for även fast tiden inte var slut.

Det började bra för mig, jag fick en strike och tänkte att min tur med bowling kanske har vänt, men sen började det gå utför efter ett tag. I början låg jag på delad första plats, men det slutade nog med att jag låg sist. Vi fick byta bana efter ett tag så våra poäng sparades inte, men eftersom det inte gick bättre för mig så :P

Har nyss kommit hem, nu ska jag bara vänta på att mina föräldrar vill hem så jag kan hämta dom, och det kan ju ta ett jävla bra tag, så jag ska nog starta en film eller hitta på något annat :) Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0