Bilresan

Sitter i bilen nu, vi har kört i en timme sen vi lämnade Umeå. Jag bad ju pappa fixa så att datorn var i bilen så man kunde se ha lite underhållning under vägen, kanske se en film eller något och det han gjorde, men han har ju ingen film på datorn så det blev inte :P Men får väl börja ta hem nån nu så kanske den är klar då vi ska hem.

Det är 56 mil kvar innan vi är framme i sthlm, enligt gps:en så ska vi vara framme 19.38 om vi håller den här farten.

Linnea sitter bredvid mig och gapskrattar med sig själv åt en bok och ingen fattar nå. Doris sitter i skuffen och är avundsjuk och grinig för att hon inte får vara med oss, men hennes tyck-synd-om-mig gnäll har inte kommit så det är nog lugnt. Tror ändå hon har somnat nu.

Funderar på att lägga mig och sova ett tag själv, sov bara 5 timmar inatt så jag är lite trött, och jag sov inget i bilen påväg till Umeå heller.

Jag lär väl uppdatera senare, har ju ändå över 8 timmar kvar i bilen.... Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0